POLITYKA

środa, 24 kwietnia 2019

Polityka - nr 1 (2536) z dnia 2006-01-07; s. 17

Ludzie i wydarzenia

Świąteczny sukces TVP 2

Im dłużej trwały święta, tym dłużej oglądaliśmy telewizję. W Wigilię według danych TNS OBOP – 3 godz. 57 min, w pierwszy dzień świąt – 4 godz. 43 min, w drugi dzień – 4 godz. 46 min. Co przede wszystkim przyciągnęło uwagę telewidzów? Oczywiście przebojem nie do pobicia był serial „M jak miłość” – obejrzało go 7,6 mln widzów. Następnym hitem okazał się, co też nie było niespodzianką, serial „Na dobre i na złe” (5,2 mln widzów). Trzecie miejsce (5 mln) zajęła „Szansa na sukces” – wydanie specjalne, w którym zaśpiewały osoby znane zgoła z innego zajęcia, m.in. Andrzej Morozowski, Tomasz Sekielski, Tomasz Kammel. Bardzo dobrze wypadli też „Złotopolscy” (3,8 mln).

W świątecznym rankingu prowadzi więc TVP 2. Należy do niej nie tylko pierwsza trójka, bo w piętnastce najchętniej oglądanych programów zajmuje aż dziewięć pozycji (oprócz wymienionych: Benefis Cezarego Pazury, film „Ja cię kocham, a ty śpisz&...