POLITYKA

Poniedziałek, 20 maja 2019

Wyszukaj w Archiwum

Ą ą Ć ć Ę ę Ł ł Ń ń Ó ó Ś ś Ź ź Ż ż

wyszukiwanie zaawansowane

Daewoo FSO - słowo kluczowe

znaleziono 5 artykułów

1.

Czy Rover nas pociągnie? Adam Grzeszak

Brytyjski Rover uratował się przed likwidacją. Czy z podobnej opresji ocali warszawską Daewoo-FSO? To dla zakładu jedyna szansa, bo innego ratunku na razie nie widać.

(nr 2442 / 2004-03-06) s. 40-42
Gospodarka
tekst ma 13795 znaków

2.

Z odsieczą idzie Zaporoże Adam Grzeszak

Warszawską fabrykę samochodów Daewoo-FSO udało się cudem uratować od bankructwa. Co teraz?

(nr 2422 / 2003-10-11) s. 44-45
Gospodarka
tekst ma 9145 znaków

3.

Sieroty po Daewoo Adam Grzeszak

Jedni przepowiadali błyskawiczną katastrofę, inni zapewniali, że nic się nie zmieni; jedni i drudzy nie mieli racji. Dwa lata po bankructwie koreańskiego koncernu Daewoo stopniowo znika z polskiej gospodarki. Czy jego klienci mogą spać spokojnie?

(nr 2386 / 2003-02-01) s. 42-43
Gospodarka
tekst ma 9438 znaków

4.

Rover bez pedałów Paweł Tarnowski

Fabryka samochodów na Żeraniu wyraźnie nie ma szczęścia. Jej obecny właściciel, koreański Daewoo Motor, to bankrut, który sam ledwo uszedł z życiem dzięki pomocy amerykańskiego koncernu

(nr 2354 / 2002-06-15) s. 13
Komentarze
tekst ma 1454 znaków

5.

Twardy jak bank Adam Grzeszak

Zarząd lubelskiego Daewoo Motor Polska złożył w sądzie wniosek o ogłoszenie upadłości spółki. Podobny scenariusz może się niebawem powtórzyć w warszawskich zakładach koreańskiego koncernu. To już koniec Daewoo w Polsce – wzdychają pesymiści. Ale nie koniec produkcji samochodów w Warszawie i Lublinie, pocieszają optymiści.

(nr 2315 / 2001-09-15) s. 17
Wydarzenia
tekst ma 5873 znaków