POLITYKA

Poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Wyszukaj w Archiwum

Ą ą Ć ć Ę ę Ł ł Ń ń Ó ó Ś ś Ź ź Ż ż

wyszukiwanie zaawansowane

gry komputerowe - słowo kluczowe

znaleziono 28 artykułów

1.

Bądź strategiem Marcin Rotkiewicz

●●●●●●

(nr 2727 / 2009-10-17) s. 53
Kultura / Afisz
tekst ma 1418 znaków

2.

Zasady gry Piotr Stasiak

Gry komputerowe są w Polsce wciąż traktowane jako ciekawostka, infantylna zabawa nastolatków, margines popkultury. A to błąd. Dziś na świecie to najdynamiczniej rozwijająca się gałąź rozrywkowego biznesu.

(nr 2695 / 2009-03-07) s. 32-37
Raport
tekst ma 22740 znaków

3.

Gra warta świeczki Piotr Stasiak

Nie pisarze i nie filmowi reżyserzy, lecz autorzy gier komputerowych tworzą dziś najbardziej przekonujące wizje alternatywnych rzeczywistości.

(nr 2689 / 2009-01-24) s. 58-60
Kultura
tekst ma 11693 znaków

4.

Czary z Atari Adam Grzeszak

Michała Kicińskiego i Marcina Iwińskiego, współwłaścicieli spółki CD Projekt, połączyła miłość do gier komputerowych i marzenie o stworzeniu własnej. Z tego marzenia narodził się „Wiedźmin – The Witcher”, pierwsza polska komputerowa superprodukcja.

(nr 2631 / 2007-12-01) s. 50-53
Rynek
tekst ma 13346 znaków

5.

Wiedźmin od lat osiemnastu Jan Długosz, Wojciech Krusiński

„The Witcher”, czyli po naszemu Wiedźmin, gra komputerowa wykorzystująca bohatera bestsellerowych powieści Andrzeja Sapkowskiego, już wkrótce trafi do sprzedaży. I to na całym świecie.

(nr 2625 / 2007-10-20) s. 86
Kultura
tekst ma 5274 znaków

6.

Wstań i graj Piotr Stasiak

Gry komputerowe wymuszające fizyczną aktywność (nie ograniczoną tylko do stukania w klawiaturę i ruchów myszką) podbiły już część świata i dotarły do Polski. Na wakacje jak znalazł.

(nr 2613 / 2007-07-21) s. 42-43
Rynek
tekst ma 9227 znaków

7.

Detektyw w grze Dąb.

Znany detektyw i były poseł Samoobrony Krzysztof Rutkowski jeszcze w czerwcu zadebiutuje w grze komputerowej – „Detektyw Rutkowski: Wielki Powrót”. Na rynku ukaże się też druga część

(nr 2610 / 2007-06-30) s. 17
Fusy plusy i minusy
tekst ma 1245 znaków

8.

Wojna na konsole Piotr Stasiak

Do polskich sklepów trafi niebawem PlayStation 3 – konsola do gier firmy Sony. To nowa konkurentka Xboksa 360 – konsoli Microsoftu. Dwie wielkie firmy stoczą walkę o nasze względy.

(nr 2594 / 2007-03-03) s. 48-49
Rynek
tekst ma 10593 znaków

9.

Powrót do przeszłości Jan Maciej Długosz, Wojciech Krusiński

Dla wielu młodych ludzi na całym świecie historia ma głównie postać... gier komputerowych. To one kształtują wiedzę i wyobraźnię. Na dobre i na złe.

(nr 2583 / 2006-12-09) s. 76-78
Kultura
tekst ma 11362 znaków

10.

Rekl@ma w grze Piotr Stasiak

Jak dotrzeć do ludzi, którzy coraz rzadziej oglądają telewizję, nie słuchają radia i pomijają bannery na internetowych stronach? Producenci reklam uznali, że niepowtarzalną szansę dają gry komputerowe.

(nr 2576 / 2006-10-21) s. 50-52
Gospodarka
tekst ma 10278 znaków

11.

Elfy na pensji Joanna Podgórska

Przemek Wadoń ze wsi Kozy jako Paladyn walczy na czele armii Nocnych Elfów, co daje mu około 2 tys. zł miesięcznie. Kuba Gurczyński, licealista z Torunia, dowodząc drużyną Pentagram eliminuje terrorystów, osiągając podobne dochody. Graczy komputerowych, którzy w Polsce przechodzą na zawodowstwo, jest jeszcze niewielu. Na razie.

(nr 2572 / 2006-09-23) s. 100-102
Społeczeństwo / Obyczaje
tekst ma 10540 znaków

12.

Gra bez granic Mirosław Filiciak

W najpopularniejszej dziś grze „World of Warcraft uczestniczy za pośrednictwem Internetu 7 mln zawodników. Gry sieciowe to globalna zabawa w cyberprzestrzeni, ale też całkiem realny biznes.

(nr 2562 / 2006-07-15) s. 68-69
Kultura
tekst ma 9832 znaków

13.

Wielka gra Edwin Bendyk, Mirosław Filiciak, Wojciech Krusiński

Gry komputerowe to poważna sprawa. Angażują wielkie pieniądze, wpływają na wielką politykę, pobudzają rozwój najbardziej zaawansowanych technologii. W walce o rząd dusz gry wchodzą w bezpośrednią rywalizację z telewizją, odbierając jej nie tylko widzów, ale i pieniądze reklamodawców. Rok 2006 będzie w tej branży rokiem przełomowym.

(nr 2538 / 2006-01-21) s. 4-12
Raport
tekst ma 28554 znaków

14.

Pobądź krezusem Adam Grzeszak

Kim chciałbyś być? Prezesem wielkiego koncernu, szefem linii lotniczych, burmistrzem potężnej metropolii? A może wolisz działać w biznesie sportowym albo zarabiać na rynku nieruchomości? Wszystko to możesz osiągnąć, ale w wirtualnym świecie. Emocji związanych z obracaniem milionami dostarczą gry ekonomiczne.

(nr 2509 / 2005-06-25) s. 52-54
Gospodarka
tekst ma 14056 znaków

15.

Dla miłośników patroszenia Piotr Sarzyński

(nr 2498 / 2005-04-09) s. 65
Kultura / Afisz
tekst ma 1635 znaków

16.

Podwójne życie SIMa Wojciech Krusiński, Piotr Stasiak

Miliony fanów najpopularniejszej w historii gry komputerowej „The Sims” czekają w napięciu. 17 września pojawi się w sprzedaży druga jej część. To więcej niż gra, to społeczny fenomen. Wciąga nawet tych, którzy elektroniczne rozrywki mieli w pogardzie.

(nr 2469 / 2004-09-11) s. 86-87
Społeczeństwo / Obyczaje
tekst ma 11177 znaków

17.

Zabij, enter Edwin Bendyk, Wojciech Krusiński

Wojna w Iraku wywołała gwałtowny wzrost zainteresowania grami komputerowymi o tematyce militarnej. Cieszy się przemysł rozrywkowy, cieszą się generałowie. Stawką są zwiększone zyski i obfitszy nabór rekrutów wyedukowanych na grach.

(nr 2410 / 2003-07-19) s. 68-70
Nauka
tekst ma 11181 znaków

18.

Gra w grze Wojciech Krusiński

Nasi aktorzy są wszechstronni, ostatnio pojawiają się w grach komputerowych, użyczając głosów wirtualnym rycerzom, podrywaczom i agentom FBI. Jerzy Stuhr, Janusz Gajos, Gustaw Holoubek stwarzają prawdziwe kreacje.

(nr 2397 / 2003-04-19) s. 78-79
Kultura
tekst ma 8032 znaków

19.

Gra w dwa światy Edwin Bendyk, Wojciech Krusiński, Marek Ścibior

Ukryjcie tę wiadomość przed dziećmi: gry komputerowe nie ogłupiają! Na odwrót: od grania szybko rośnie wskaźnik inteligencji IQ, o 15 punktów w skali pokolenia. To odkrycie naukowców z Cornell University potwierdzają badania na całym świecie. Gry – uznawane przez wielu rodziców za utrapienie i czystą stratę czasu – uczą, rozwijają wyobraźnię i ciekawość, poszerzają horyzonty. Jeśli stosowane z umiarem.

(nr 2379 / 2002-12-07) s. 3-8
Raport
tekst ma 25606 znaków

20.

Zgrywalność Mariusz Czubaj

Opisy gier komputerowych dla dzieci mogą dostarczyć niezapomnianych czytelniczych wrażeń. I tak na przykład z omówienia gry „Expandable” dowiadujemy się, że czeka nas „strzelanina

(nr 2334 / 2002-01-26) s. 43
Kultura / Afisz
tekst ma 1324 znaków