POLITYKA

Sobota, 17 sierpnia 2019

Wyszukaj w Archiwum

Ą ą Ć ć Ę ę Ł ł Ń ń Ó ó Ś ś Ź ź Ż ż

wyszukiwanie zaawansowane

reklama - słowo kluczowe

znaleziono 240 artykułów

1.

Bach Bachem po uchu Rafał Krzysztof Ohme, Katarzyna Łopaciuk

Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo można nami manipulować muzyką.

(nr 2722 / 2009-09-12) s. 76-77
Nauka
tekst ma 9662 znaków

2.

Żegnamy reklamy Aleksandra Lipczak

Hiszpanie od stycznia będą mieli telewizję publiczną bez reklam. Nowości filmowe i mecze piłki nożnej zastąpi misja.

(nr 2721 / 2009-09-05) s. 72-73
Świat
tekst ma 10212 znaków

3.

Żarty nie na żarty Adam Grzeszak

Co łączy Janusza Palikota z linią lotniczą Ryanair i siecią komórkową Play? Cała trójka wykorzystuje marketing agresywny. Głośny, dosadny, prowokujący. Zgodnie z zasadą: niech mówią

(nr 2715 / 2009-07-25) s. 33-35
Rynek
tekst ma 13565 znaków

4.

Na wierzchu i pod spodem Krystyna Lubelska

Nagość jest wszechobecna, ale ciągle mamy z nią problem.

(nr 2715 / 2009-07-25) s. 78-79
Ludzie i obyczaje
tekst ma 11589 znaków

5.

Donośny szept Krystyna Lubelska

Marketing odkrył dla swoich celów plotkę i pocztę pantoflową.

(nr 2709 / 2009-06-13) s. 96-97
Ludzie i obyczaje
tekst ma 11584 znaków

6.

Wojn@! Adam Grzeszak

Konflikt między wydawcami prasowymi a mediami internetowymi narasta. Dla jednych to zderzenie cywilizacji. Dla innych fundamentalny spór o reguły konkurencji w Internecie.

(nr 2708 / 2009-06-06) s. 24-26
Kraj
tekst ma 15594 znaków

7.

Schwytani w reklamy Krystyna Lubelska

Krystyna Lubelska: – Spotkamy się w sali warszawskiej Królikarni, gdzie wiszą zdjęcia konkursowe KTR. Podoba się panu polska fotografia reklamowa? Matias Palm-Jensen: – Jest dobra,

(nr 2704 / 2009-05-09) s. 88-89
Ludzie i obyczaje
tekst ma 11734 znaków

8.

Matka Boska Kryzysowa Adam Grzeszak

Na rynku przybywa atrakcyjnych ofert dla przestraszonych kryzysem. Od cudownej opieki Matki Bożej po cudowne sposoby pomnażania pieniędzy i równie niezwykłe sposoby ich wydawania.

(nr 2696 / 2009-03-14) s. 52-55
Rynek
tekst ma 11594 znaków

9.

Wzmacnia i zabija Marek Skała

Jak trudno o dobry PR, pokazał kongres PiS. Półroczne przygotowania nowej strategii i wizerunku nie dały wiele. Spin-doktorzy najwyraźniej pomylili kartki w podręczniku do PR.

(nr 2692 / 2009-02-14) s. 32-33
Ogląd i pogląd
tekst ma 7875 znaków

10.

Propaganda zamiast PR Wojciech Jabłoński

Wbrew temu, co się uważa, żaden polski rząd, także ostatni Donalda Tuska, nie stosował właściwego public relations (PR). Można powiedzieć, że popularność Platformy Obywatelskiej jest wysoka pomimo braku porządnego PR, a nie na skutek jakiejś propagandowej zręczności.

(nr 2678 / 2008-11-01) s. 34-35
Kraj / Ogląd i pogląd
tekst ma 9910 znaków

11.

Potwornie dziecinne Piotr Stasiak

Bywają brzydkie i mają wyłupiaste oczy. Mimo to zdobywają serca klientów. Są gwiazdami popkultury, ale nie żądają ­niebotycznych honorariów. Wirtualne stwory reklamowe podbijają nasz rynek.

(nr 2674 / 2008-10-04) s. 52-53
Rynek
tekst ma 8124 znaków

12.

Pod szczęśliwą marką Krystyna Lubelska

Jest w porzo – doszli niedawno do wniosku Polacy. Wśród powodów wzmacniających ogólnonarodowe zadowolenie rzadko dostrzega się fakt, że nad naszym poczuciem szczęśliwości usilnie pracują specjaliści od reklamy i marketingu.

(nr 2671 / 2008-09-13) s. 94-96
Ludzie
tekst ma 10834 znaków

13.

Równouprawnienie w reklamie Dąb.

Bohaterami reklam proszków do prania, płynów do mycia naczyń czy nowych produktów kulinarnych powinni być zarówno mężczyźni jak i kobiety – taką decyzję podjęła Komisja Praw Kobiet

(nr 2669 / 2008-08-30) s. 7
Flesz. Ludzie i wydarzenia
tekst ma 1338 znaków

14.

Na piękne słówka Piotr Stasiak

W walce o klientów niejeden bank kopie po kostkach konkurencję, a nas wszystkich wprowadza w błąd. Tymczasem wielotysięczny kredyt to nie baton ani proszek do prania, tylko duże zobowiązanie na dziesiątki lat.

(nr 2654 / 2008-05-17) s. 48-50
Rynek
tekst ma 11857 znaków

15.

Reklamowy chwyt za serce Mirosław Pęczak

Akcje charytatywne, protesty w słusznej sprawie i wyzwalanie obywatelskiej inicjatywy – reklama społeczna jest coraz bardziej popularna. Niestety zaciera się granica między szlachetną propagandą a zwyczajną promocją towaru.

(nr 2650 / 2008-04-19) s. 70-71
Kultura
tekst ma 11955 znaków

16.

Duch marki Krystyna Lubelska

Konsumenci, dokonując zakupów, tylko w 10 proc. kierują się racjonalnymi przesłankami. Tako rzecze Martin Lindstrom, guru marketingu.

(nr 2649 / 2008-04-12) s. 102-103
Ludzie / Obyczaje
tekst ma 11142 znaków

17.

Zakazane filmiki Adam Grzeszak

Stajemy się odporni na reklamę. Dlatego marketing wirusowy wykorzystuje chytrą technikę. Wciąga nas do zabawy i zachęca do zakupów.

(nr 2646 / 2008-03-22) s. 52-53
Rynek
tekst ma 12232 znaków

18.

Cyrk z gwiazdami Adam Grzeszak

Grają, tańczą i śpiewają. W wolnych chwilach reklamują banki i samochody, uświetniają firmowe przyjęcia i konferencje, ciągną sprzedaż kolorowych magazynów i oglądalność programów telewizyjnych. Polska gospodarka oparta na gwiazdach rozwija się w zawrotnym tempie.

(nr 2645 / 2008-03-15) s. 34-39
Raport
tekst ma 26330 znaków

19.

Fakty i bajty Włodzimierz Gogołek

Co roku o ponad 20 proc. rosną nakłady na reklamę w Internecie. Za cztery lata osiągną wartość 62 mld dol. i przekroczą o 1 mld wpływy z reklam w gazetach drukowanych. Nowe wirtualne media rosną w siłę.

(nr 2645 / 2008-03-15) s. 84-85
Nauka
tekst ma 9665 znaków

20.

Sztuka wiązania Paweł Wrabec

Gazeta z kremem do opalania, telewizor z kamerą, mieszkanie z garażem. Coraz więcej firm do swoich towarów dokłada różnej wartości prezenty licząc, że dzięki nim uda się zwiększyć sprzedaż. Na takie upominki warto jednak uważać. Na ogół są wliczone w cenę.

(nr 2643 / 2008-03-01) s. 46-48
Rynek
tekst ma 12270 znaków